0
Zanim zrealizujemy zamówienie, rozmawiamy, doradzamy, rozpoznajemy potrzeby. Dopiero potem nasz dział innowacji przystępuje do działania. Chcemy Ci zaproponować kilka opcji (np. z innego kartonu, bardziej ekonomiczne), które najlepiej się u Ciebie sprawdzą. Tam, gdzie inni nie widzą żadnego wyjścia, my dostrzegamy przynajmniej troje drzwi. Nie istnieje sytuacja,
w której nie bylibyśmy w stanie Ci pomóc. Tak właśnie postrzegamy innowacyjność.
1
W naszej ofercie znajdziesz wszystkie dostępne na rynku rodzaje opakowań, ale też te innowacyjne, zaprojektowane i przetestowane w dziale R&D. Nawet jeśli zmienisz specyfikę działalności, dodasz nowy asortyment – dostarczymy Ci dokładnie takie opakowania, jakich potrzebujesz, by sprawnie realizować zamówienia.
2
Mamy własną drukarnię cyfrową, która pozwala nam na wyprodukowanie nawet jednego opakowania z nadrukiem, jeśli będziesz tego potrzebować. To bardzo korzystne rozwiązanie, które usprawnia proces akceptacji projektu nadruku.
3
W dziale R&D wciąż testujemy najlepsze opcje opakowań dla poszczególnych branż i ich produktów. Nie gniotą się i są trwałe. Ze spokojem możesz wysyłać w nich nawet delikatne przedmioty.
4
Wykorzystujemy tekturę falistą o grubości dopasowanej do specyfiki Twoich produktów. Możesz przesyłać w opakowaniach z niej wykonanych nawet masywne przedmioty, bez obaw, że karton się odkształci, a dno zarwie pod ciężarem podczas przenoszenia.
5
Gruba tektura nie tylko zabezpiecza zawartość przed uszkodzeniem, ale też chroni ją w dużym stopniu przed niekorzystnym wpływem ekstremalnych temperatur i wilgoci. To szczególnie ważne, jeśli prowadzisz wysyłkową sprzedaż kosmetyków lub produktów spożywczych.
6
Każdy nasz wyrób zachowuje formę. Nawet jeśli postawiony zostanie na nim inny karton lub ciężki przedmiot, zawartość będzie bezpieczna.
7
Dopasowujemy rodzaj opakowania i ewentualne zabezpieczenia (np. styropian, tzw. plaster miodu) do zawartości, tak aby nie powstały luzy, rodzące ryzyko uszkodzenia zawartości.
8
Jesteśmy przekonani, że innowacyjność ma upraszczać codzienność, a nie ją komplikować. Dlatego projektujemy opakowania w taki sposób, aby były łatwe w składaniu, dobrze wymierzone i dopasowane w każdym detalu.
9
Z pomocą własnej drukarni cyfrowej tworzymy opakowania estetyczne i spójne z wizerunkiem Twojej marki. Ma to duże znaczenie marketingowe i buduje pozytywny odbiór obsługi okołosprzedażowej. Dzięki temu zostawiasz pozytywne ostatnie wrażenie.